Mysigaste mysisen..

Jag har en fantastiskt dotter. Har jag nämt det tillräckligt? Det går inte.
Det är så fantastiskt att få vara med denna roliga, mysiga och otroligt söta lilla tjej.. och att hon är endel av mig och Morgan från början är helt otroligt.

Vi har fångat de bästa bitarna av oss i henne. Så känns det..

Hur underbart är det inte att ha sådan sötis som står upp i sin säng och smilar det största leendet till morgonghälsning..

hennes standardord nuför tiden är "Ma" eller "mamma"..  det säger hon nästan jämt, hon ropar efter mig när jag går ut ur rummet, hon knackar på dörren när jag är i ett annat rum, och det är så underbart.
Ibland när hon sover vill jag smyga in och bara kika på den fantastiska vackra person som sover som en docka.

KLart att det är jobbigt ibland, men det är såå mycket som överväger detta när man ser detta underbara lilla busfrö!

Mamma älskar dig så mycket Isa..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0