Tillbaka i verkligheten

Hemma igen efter ännu en helg med onyttigheter och alkohol.

Igårkväll hade jag så dåligt med grönsaker i kroppen att jag fick blåsor på tungan av allt godis och annat som jag tryckt i mig.
Det funkar verkligen inte det här om jag ska göra sådana helger på över två-tre dagar. Allt som jag kämpat för går till spillo.. en sak att äta lite onyttigt ibland en dag i veckan högst, men två-tre dagar.. nähep.

Har iallafall vart hyssat duktig sen jag kom hem, åt en sallad till lunch, och gör massor av grönsaker till midda, men, jag känner jag mig på den där gränsen till att falla tillbaka i gamla vanor.. sötsuget är tillbaka, och rastlösheten.

Tack och lov ska jag träna imorrn, så kanske jag får tillbaka min inspiration och kämparglöd.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kämpa på och håll ut! Låt inte sötsuget dra dig bakåt. När du väl kommit över gränsen så kommer du känna dig riktigt nöjd. Jag håller på dig! /Kajsa

2009-09-13 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0