Saknad

Idag vaknade jag upp, själv i sängen i Sollefteå..

En otrolig saknad av Isa och Morgan bara sköljde över mig. Till saken hör också att igårkväll kände jag mig bara trött och less, efter en ganska besvärlig dag. Hade svårt att hitta jobb, det blev inget bra från mig i tidningen.

Känner att jag varit borta för mycket från min älskade familj, och jag vet också att det kommer dröja tills vi får vara tillsammans igen.
Klart att vi träffas i helgen, men jag kommer vara borta hela nästa vecka också.
Funderar på att pendla hem till härnösand då.. vill inte vara ifrån dem så mycket som det blivit nu.

Önskar jag kunde bara vara hemma just idag med hela familjen...

Jag trivs med jobbet, förvisso.. men om de ändå vart här uppe, så kunde vi träffas på lunchen och ikväll.

Och det är bara tisdag... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Johanna!! Du fixar det!!

Förstår att det är otroligt tungt att vara ifrån familjen under en längre tid, men tänk så otroligt kul och mysigt ni kommer att ha det när ni sedan träffas! Och oj, så ni kommer att ta vara på den tiden då!

Kämpa på med jobbet, och lycka till i Sollefteå, jag vet att du kommer fixa det galant!

2009-09-30 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0