När man e sjuk så får man.. eller?

När man är sjuk så är det ok att äta lite extra goda saker. Så som glass, kladdkaka, thaimat osv..

Eller??

Jag har hittat på en hel del bortförklaringar och passat på när jag är sjuk.

Tack och lov har jag en snäll sambo som trots mina snörvelönskemål om onyttigheter köpt goda frukter att äta på kvällen istället.

Vad skulle jag ta mig till utan honom?

Har kommit på hur väl det visat sig att man är fantatiskt duktig på att komma med bortförklaringar, och smiter lite väl ofta, oftare än vad jag tror själv.
Bloggen är faktiskt väldigt bra på det viset, här sparas alla "misstagen" och jag kan se hur det gott, och kanske i framtiden parera fallgroparna istället.

Nu ska jag avsluta dagen med en kopp te, sinovatabletter, alvedon, nässpray, och en halsbrännetablett..  godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0