mer jobb..

Än blir inte Sollefteå av med mig. Visserligen är ju planen att få stanna helt..

Blir kvar minst en och en halv vecka till.

Ska dessutom jobba på lördag, inser just attb jag kan ha tagit lite väl mycket på mig.. speciellt när jag har skolan också. Får försöka ta semester sen...

Träningen har också blivit lidande, precis som maten. Man orkar inte hålla uppe allt helt enkelt, med tanke på att jag har så förbaskat mycket mer i huvudet.
Ska dock testa GK pulsen i sollefteå nästa vecka, istället för friskis.. ska tydligen vara lika bra, och de har tom större variation på sina pass..

Maten har ju som sagt blivit lidande, men jag jobbar massa och gör av med energi, samt att jag verkligen försökt låta bli att äta onyttigt, och äta lagoma portioner..

Jag kämpar på.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Du gör det jätte bra så kämpa på nu! Hoppas du gillar den nya träningen du ska prova! //Lisa Hellström

2009-09-28 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0