katastrof!

När sambon jagar älg passade jag och Isa på att åka på bäbisfiket på öppna förskolan.
Just den dagen kändes det extra stressigt, varför vet jag inte det blev bara för mycket av allt.
Måndagen hade också vart fylld med grejer, och man glömmer lätt bort att med bebis dessutom orkar man inte lika mycket som innan.

Hur som helst, kom till fiket, jättemycket mammor och bebisar, och många ur min föräldtrargrupp.
Det var iallafall jättetrevligt, och ska definitivt åka dit igen, inte nästa gång men gången efter det.
Fick också reda på att det är många mammor som läser min blogg..  JÄTTEKUL! TACK TILL ALLA..
jag blir verkligen mer peppad och det var ju liksom det som var tanken. Måste börja marknadsföra bloggen bättre, som jag tänkt.

På bvc finns ju också vågen.....  jag ställde mig på den med gott självförtroende.. men ve och fasa!! 1 kilo upp.. SUCKA...  är tillbaka på 110 igen! (kan ju bero på en veckas förkylning, och att jag vart i Graninge enhel del.. )

Dessutom när jag kom hem från träffen var jag så slutkörd så jag knappt visste vad jag hette.. detta följdes åt sedan med en orolig natt, knappt nån sömn alls, och bara ångets..

Flydde upp till Sambon dagen efter för att få lite avlastning och vila.

När jag får sådana ångestattacker blir inget bra alls. Orkar varken med lägenhet, nyttig mat eller plugg.. det blev helt enkelt alldeles för mycket för mig, och jag behövde sakta ned i tempot.

Nu har jag fått vila, shoppat lite nya kläder och skor och ska börja jobba på ett vikariat på tidningen igen. Det ska bli skönt och jag känner mig på nytt peppad och frisk.
Så det löser sig...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0