Ingen träning på en vecka!

Fortfarande förkyld..

Det vill inte ge med sig. Visserligen är jag lite bättre, iallafall piggare. '
På måndag ska jag gå på träningen vilket fall som helst. Har bokat in mor som barnvakt då, ska bli spännande och läskigt att se hur det funkar.  Isa har inte varit utan någon av oss hittils.

Helgen tillbringar jag i Graninge igen, Morgan ska jaga så man passar på att vara på landet, tyvärr i regnväder och både jag och Isa är förkyld så ingen vill gå ut.. 
Ikväll ska vi äta surströmming iallfall..  MUMS!

Isa och jag åker tillbaka till Härnösand i morrn så jag kan plugga igen.. för det har jag iallafall varit duktig på att göra trots förkylning.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0