halvtaskig mathållning

Tog en lång promenad idag tillsammans med en vän. När jag kom hem hade jag så ont i kroppen och fötter att det kändes som jag inte kunde gå en meter till..

Trots allt var det några saker som behövdes inhandlas från centrum, så jag var lat och tog bilen ner för att inte få ännu mera ont.

Köpte lite nya kläder till Isa, hon växer så det knakar, och saker att laga en punktering med..
Slkte också en sportbh, men alla som fanns min storlek (störst möjliga här i stan), satt förjäkligt och gav inge stöd alls..  jag ska fortsätta med att köra en äldre sportbh. ovan på en amningsbh, det verkar vara lösningen just nu, tills jag minskat i bysten och kan ha min gamla igen.. det borde inte vara alltför långt bort.

Köpte middagen också.. det fanns ett önskemål hemifrån att köpa en oxfilerulla..  illa. Jag åkte dit igen... MEN..   Denna gång åt jag bara halva, med frukt till istället, så kan jag äta den andra halvan imorrn med grönsaker till... mycket bättre. Fortsätter jag så går det nog åt rätt håll iallafall... men måste ta och sluta köpa rullar!!

Har iallafall märkt att genom att äta nyttigare senaste veckorna har jag lyckats minska på magsäcken, orkar inte lika stora potioner nu, vilket e toppen!  Ett steg i rätt riktning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0