Veckan + Helgen

I onsdags åkte jag upp till skolan i ö-vik, hade lektioner en hel dag.. (som vanligt gankska meningslösa sådana, fattar inte att upplägget kan bli lite bättre)

Det visade sig iallafall att jag inte behövde vara kvar de resterande två dagarna, de som gjordes då hade jag redan gjort, så jag fick åka hem!! Lycka! Saknade mnin familj såå mycket, så det var såå skönt att komma hem.

Nu väntar en tid där jag får vara hemma och plugga istället. Ska bli så skönt att slippa rännandet fram och tillbaka till andra städer..

Nu gäller det bara att pluuuggga!!!  och mysa i höst och snart vintern.. :)

I helgen ska jag vara själv med Isa, Morgan är uppe i graninge igen och jaga älgar.. ;)  LIte avundsjuk e jag allt, vill också vara ute i naturen, men har för mycket att göra hemma, så jag får göra sånt till veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0