Shopping... helvetet.

Var på stan idag, tänkte hitta nått fint till lördagen.

STORT SUCK!

Finns inte någonting som jag passar i, eller snarare som är i min storlek, bara tantkläder..

Ska man vara rund, ska man ha kläder som tält då???? *arg*

Det slutade med att jag köpte tre par tajts i olika stilar, för att jag förhoppningsvis kan gå i några av dem.. (ingen idé att prova innan, för det är inte förren man haft dem ett tag som de märks om de sitter på plats eller åker ned)

Jag gick hemmåt med fruktansvärt dåligt självförtroende och kände mig riktigt fet och ful...

När ska butikerna göra storlekar på de "snygga" kläderna till oss som e lite stora??


*ledsen, arg och förudmjukad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0