Onda fötter..

Nånting av alla dessa åkommor från en graviditet är onda fötter.

Först och främst har de blivit större! :(

En storlek upp, och ömma muskler.

Varje gång jag suttit still för länge och ska gå upp och gå känns som att musklerna har förtvinat eller alternativt glömt bort hur de ska få mina fötter att fungera. Resultatet blir en haltande gång innan jag "väckt" fötterna igen.

Och eftersom storleken har blivit större har jag en förmåga att antingen köpa eller knövla ner fötterna i för små skor. Nageltrång... ajajajaj..

För att motverka iallafall musklesmärtan ska jag vara uppe och gå jämt, vilket kan ju iförsig leda till en trevligt viktnedgång kanske! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0