Foto

Jobar med foto denna vecka och halva nästa.

Det är grymt kul, men ibland kan det kännas svårt att komma in som vikarie bara några få dagar eftersom man inte har kontroll över arbetet. Speciellt när en måndag som denna innebär lite jobb, och ganska lite att göra med andra ord...

Men.. det är kul ändå.

Ikväll är det friskis igen.. :)  äntligen har jag kommit i ordning så jag kan gå på många pass i raken istället för att gå på nån i månaden som det blev förut med jobb i andra städer osv.

Trots att vi ska till sthlm nästa helg, missar jag ändå inget pass! :)
Och sthlm ska det bli kul att åka till.. 

Nu ska jag strax hem på lunch och pussa på älsklingarna..


Kommentarer
Postat av: Klara

Jo det är utmattande! Det är inte det lättaste att ta sig upp på morgnarna efter sådana nätter.



Ja det ska bli så kul:D Den 29e va?

2009-10-19 @ 16:22:54
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0