Förlovningskväll

Ja..  vi har ju förlovat oss..  ingen stpor sak det, men toppenmysigt.

Det var visserligen ett tag sen nu, närmare bestämt den sista juli, men i torsdags var våra ringar klara, och vi firade detta med att köpa ett Wii, först och främst.. 

Och sen middag och mindre krogsväng, bara jag och morgan på fredagskvällen. MIna föräldrar fick vara barnvakt.

Under kvällen pratade jag och Morgan väldigt mycket om det här med träning och viktnedgång.
Vi kom underfunn med att vi dragit ned varann lite, och ska nu istället försöka stötta varann, och ta nya tag helt enkelt.

Kändes skönt att prata om det tillsammans, för jag har känt att jag dragit lasset själv lite ett tag, och eftersom båda är sådana gottegrisar så blir det så lätt att muntra upp varann med sånt.

På måndag har vi sagt som startdatum, och då ska morgan köpa gymkort, och jag ska gå på friskis igen!! :) ser fram emot detta..

Startade med en kortare promonad idag med vagnen, och eftersom vi bor på andra planet i huset var bara kampen med att få upp vagn, isa och matkassen sen en gympamatch.. ;)

(föresten, vi tänker INTE ta nått sånt fåningt kort när man håller händerna över varann och visar upp ringarna.., andra får tycka det är ok, men det passar inte oss.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0