Födelsedag

Japp. Då är man ett år äldre.

Kännde att när jag fyllde 25 år räckte det egentligen, och nu när jag fyller 26 är första gången jag känner att jag inte vill bli äldre.

Menmen man har ju inget val liksom..

Hur som helst hade jag en kanonkväll igår, härlig tjejpartäj med alla underbara vänner!!

Och idag, trots skruvstädet kring huvudet, har det varit toppenmysigt!  Morgan lagade lunch, och hade köpt födelsedagsbakelser..  vilken toppenpojkvän han är!!

Dessutom har vi en sådan underbar dotter som är så myspysig och rolig så man kan inte bli annat än på gott humör.

Jag har också än en gång känt att jag börjar gå åt rätt håll, börjar få insikt om mig själv, och är inte lika otålig som jag tidigare vart. Det tar tid med insikter, men när man väl får dem blir allt så mycket lättare.

trots kraftig viktuppgång istället, suck, så känner jag ändå att nu jävlar!

:)




Kommentarer
Postat av: anna

Stort grattis på din dag och tusen tack för igår! kram =)

2009-10-25 @ 14:38:09
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Åsa

mmman ska vara glad att man blir äldre.. för när man skutat med det, då är man död! :P

2009-11-18 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0