Dansgala och nya infallsvinklar

Javisst..  tredje året i rad. Tack och lov får man betalt för att gå dit..

.. och jag har kameran för att skydda mig från att bli uppbjuden..

krasst va..


Nya infallsvinklar har också dykt upp under helgen. Jag har lärt mig enhel del om mig själv.
Har insett att jag kanske inte alltid är mig själv. Om det är frivilligt eller inte kan jag inte svara på. Nog har det varit ofrivilligt, men ändå har jag väl känt på mig detta på nått sätt
Jag har nu ny kunskap om hur jag uppfattas, och ska göra mitt bästa för att lära mig av detta. Tror det kan komma något positivt ur det.

Det känns iallafall väldigt skönt just nu, konstigt nog avslappnande..

Nu ser jag fram emot veckan som kommer, med massa roliga jobb!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0