Älsklingar

Igår kom mina älsklingar hit till Sollefteå.

Att få krama och pussa på dem båda var som att få komma hem.
Helt underbart.. 

Nu sitter jag på kntoret igen, men det känns mycket bättre, för jag vet att jag ska få åka hem ikväll, med dem och sova i MIN EGEN SÄNG!! och vårat eget sovrum..

Käkade iallafall midda på Toledos igår, tapaz.. gott som tusan. Innehöll för visso enbart vitlök.. osså en god öl till detta..  mums.. 

ahh vad kallorierna fastnar lätt ibland va.. ??

Det var ju iallafall "tjejkväll på stan" också.. så vi tog en sväng in på kapahl och handlade vinterkläder till Isa runt klockan åtta på kvällen..

Mycket lyckat och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0