skola, avslut och pointsen

Idag var jag i ö-vik. Skulle egentligen vara kvar en dag till, men efter en halv dag insåg jag att jag aldrig skulle klara att plugga heltid, så bestämde mig för att bara satsa på distanskurserna till att börja med.

Det känns skönt. Nu kan jag koncentrera mig på att vara mamma, träning och mathållning... och en kurs i taget då.

kan också berätta att pointsen går det bra med. Däremot är jag lite väl duktig och käkar oftast för lite ponits per dag. antar att det bli lätt så i början. men jag vill också spara så många som möjligt för vi ska tillbringa helgen i graninge, och då kan det vara skönt att slappna av lite och ha några extra points.

På måndag kommer jag mäta och väga igen, ska skriva upp vikten igen då, och dessutom lägga in mitt midjemått som man kan följa.. :)

/jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja! Duktig du är! Själv har jag ingen motivation till ngt sånt alls nu. Tar alldeles för mkt energi av mig som mamma...Kram Cizzi

2009-11-19 @ 19:20:34
Postat av: Åsa

Du är så bra! Hejaheja dig!

Men, tänk på att inte äta för lite för att spara jättemånga points..

Man kunde, när jag var viktväktare spara max 4/dag och tjäna in max 12 bonus(tränings)points per vecka..

Så, ät ordentligt alla dagar.. så att du inte går bärsärk till helegn! ;)

Tänker på dig!

2009-11-21 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0