Kläder..

Shoppade ju lite grejer i sthlm. Här är några av de införskaffade sakerna..  :)



Jacka.. stor och rörlig och tål lite vatten och snö.. hittade äntlligen denna efter att ha varit less på att inte ha "en skön jacka" utan gått omkring i knövliga koftor och något obekväma filtjackor hitils.



Svart kofta. Alltid ett bra basplagg..


Ser ut som ett tält på bilden, men är fantastiskt skön på. Funkar skibra till tajts.


Sköna tofflor att ha på kalla golv vintertid. hihi.. det är renar på dem också.. ;)


Nån form av t-shirtklänning. provade denna förut i Härnösand, men hittade äntligen rätt storlek i sthlm.
Oväntat va..  not..  ;)


Jag kallar den plastsäcksklänningen.. ser onekligen ut lite som en svart plastsäck i matrialet, men det blir en cool effekt till en kofta eller liknande.  (kunde underligt nog ha storlek L i denna, brukar annars ha XXL.. typ.)


Ser ni vad detta är?   Jag bara måste ha sånna på öronen i vinter.


Sist men absolut inte minst, franskläningen. Hittade en i stora storlekar! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Snygga kläder Johanna!

Precis den klänningen har jag just varit nere på stan och lämnat igen. Tyckte den var otroligt osmickrande på min kropp...stor som fan och helt fel längd...Kan tänka mig att den sitter bättre på dig! Du är lite längre också.

Är du hemma nu på dagarna?

2009-11-06 @ 12:25:19
URL: http://systerdysterciliat.blogspot.com
Postat av: anna

2009-11-08 @ 21:58:37
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: anna

Vilka snygga grejer du hittat! Jag blev genast väldigt shoppingsugen! Fransklänningen, ge mig!!!

2009-11-08 @ 22:00:27
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0