huvudvärk, thorleif och döden.

Först: Huvudvärken vill inte ge med sig. Hade tydligen högt blodtryck, hoppas det blir bättre snart, verkar inte så tyvärr då den har ökat det senaste dygnet, trots att jag känner mig ganska lugn. *oro*

Andra: Jo, jag ska på julkonsert med Thorleif Torstensson ikväll! HUGA. takc och lov är det i jobbet, och jag får betalt för att se detta. Annars skulle jag nog aldrig gå..

Tredje: Det var en person som dog i mitt hus idag. Utanför köksfönstret vimlade det av poliser, ambulansen, kriminalare och en likbil. Plus massa snubbar från en ventilationsfirma som samtidigt höll på med mätningar i varje lägenhet. Det borde ju varit nån av venmtilationskillarna som hittat personen, som för övrigt dött av en överdos. Vilket fantastiskt hus man lever i.

Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0