helgen

Helt galet förkyld med hosta och shit.

Var uppe i graninge i över ett dygn. Klarade det faktiskt riktigt bra måste jag säga.
Trots att jag sparat många poäng, gick jag bara över ca 1 poäng både fredagen och lördagen, vilket innebär att jag har kvar många sparade poäng.

Fick dock reda på av en vän att man inte kan spara hur många som helst, och sen svulla på helgen.. nyttig information måste jag säga. Tack och lov har jag inte dragit över speciellt mycket som sagt, utan hållit mig innanför gränserna..
Däremot har jag käkat för lite under veckan.. Men detta lär jag mig av och kommer därför försöka käka mer..

haha. så fånigt..

;)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Är det inte så att om du tränar så kan du dra av points där också?

2009-11-22 @ 14:00:49
Postat av: Anonym

hejaheja!!



Vad bra att du klarar t.om helger borta så galant!

Du kan, du är så bra! :)

2009-11-24 @ 23:21:13
Postat av: Åsa

förlåt. jag glömde skriva vem jag var.. men, det är Åsa iaf! :) hehe.

2009-11-24 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0