Arbetsdagen mot sitt slut..

Ska vara ärlig att säga att jag inte gjort mycket vettigt..

Satt och spelade ett parti betapet med min älskling över nätet, det e kung det!

Ikväll ska jag försöka gå på friskis, men ska även denna gång ta det lugnt eftersom jag inte riktigt vet om jag e hundra i förkylningen eller ej.

Jag fortsätter iallafall att skriva upp allt jag stoppar i munne. Det var faktiskt intressant, för igår var det verkligen mer än jag trodde...

Idag aktar jag mig mycket mer för vad jag stoppar i mig så det inte blir så där tjockt på listan igen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på betapet? Jag spelade mkt förut...men nu är det ett tag sedan. Kanske ska ta upp spelandet igen? ;)/ Cizzi

2009-11-11 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0