Advent

Ja, denna helg har det varit första advent.

Jag hittade inte ens min adventsljusstake, och har fått köra utan ljus igår. Däremot var jag och bevakade hela julskyltningen i Härnösand..  egentligen borde man kalla den årliga mindre julmarknaden istället, för nån julskyltning var det knappast..

Det känns som dagarna bara rinner iväg, och jag har hamnat i nån slags stress som inte alls har med julen att göra. Varje dag är inplanerad, varje helg lika så.. på tok för mycket.

Skolan blir lidande och och jag e allt mer stressad...

Isa gör det inte bättre heller. Hon har blivit superaktiv, och tar sig snabbt över rummet, och man får hålla i grejjer och annat. det e naturligtvis jättekul.. men jobbit också när hon ska äta, och tycker allt annat är roligare att titta på just då. Det slutar oftast med gröt runt hela köket..hehehe...  men det gör inte så mycket.

Ikväll ska jag träffa min viktgrupp iallafall... ska bli jättespännande och se hur dte har gått på vågen denna vecka!!


Här är nappfröken...


Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Hon är så fruktansvärt fin!!

2009-11-30 @ 12:57:16
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar med stressen. Du får försöka att dra ned lite på tempot då kanske och inte planera in allt för mycket på dagarna. Då kanske det känns som att du landar lite mer?!

Hoppas det gick bra på din "gruoo" ikväll. Söt Isa är.

Kram Cizzi

2009-11-30 @ 21:16:37
Postat av: Anonym

Skulle stå GRUPP. Skrev för snabbt på tangenterna. Cissi

2009-12-01 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0