juul, juul..

Vaknade i morse med en känsla av julmys. Första julkänslan för mig i år, och då tillbringade jag ändå hela söndagen på julskyltningen.

Det måste vara minusgraderna.

Finns inget juligare än när det lyser i fönstren av julljusstakar, och det är bitande kallt ute. Bästa.
Då ska man har tjocka tofflor på isg hemma och dricka varmt te med julsmak eller liknande.. helst med kanel i.

I år ska jag även baka. Egna lussekatter blir det, och pepparkakor.

Sen ska jag lägga in saffranssill till julafton, och göra lite nyttigare allternativ till julmat.
Skinka ska vi iallafall ha.. :)

(Är bättre i ryggen idag också, det lättar upp mitt humör enormt)

:)


Kommer ni ihåg dessa?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du känner dig bättre i ryggen!

Fina pepparkakor! Vi ska också baka lussekatter och pepparkakor i år. Tradition!

JAg känner också julkänslor nu! Kram C

2009-12-02 @ 10:45:05
Postat av: Lisette

Ha ha ha



Ja jag kommer ihåg pepparkakorna... Missade nästan kännetecknet först ;)

2009-12-14 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0