hur julen blev

Hade ångest innan men det blev ganska bra till slut.
Föräldramiddan... ok, efter sämre förväntan

Julafton och juldagen, mer än ok, men det visste jag att det skulle bli..

Isa var supermysigast och supersöt i tomteluva.

Jag kände av stressen lite grann, men gick åt sidan och vilade istället.

Gällande maten..  Hade bestämt att julafton får vara fri..  utan points.
Det blev en hel del... känns som jag gått upp minst två kilon.. 
Juldagen blev inte så mycket bättre, trots att jag försökte. Svårt att stå emot alla pepparkakor, alkohol, och framförallt..  all choklad.

Nu gäller det att träna...

Julklapparna:

Pengar  (väldigt behövligt)
Kaffebryggare (hade en men det är alltid kul med en ny)
Salladsskål med bestick (superfin)
Tre pocketböcker, Biografier om Slash, Mötley Crue, och Manson (kanonläsning!)
Paradisask.. (mindre bra åpresent för mig, men blir en bra present att ge vidare ;))
Flaska vin (great)

hm.. missat nån?  tror inte det... iallafall e jag supernöjd. Alla klappar var bra och eftersom jag inte hade några förväntningar alls e jag som sagt supernöjd.

Så här underbart söt var lilla Isa på juulaftonsmorgonen.


Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Hon är så söt så att jag dör!!!!! Jag längtar så hiskeligt mycket när jag ser henne, hon är så fin Johanna, det har ni gjort riktigt bra!

2009-12-26 @ 17:58:39
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0