det funkar bra

Två dagar släppte jag pointsen helt och åt vad jag ville. Jag slukade inte allt i min väg, utan åt lagomt som de andra.

Har vart orolig, för vikten, och för att det ska vara svårt att tappa det där extrakilot som blev av julen.

Idag kikade jag på min våg här hemma, som dessutom visar lite mer än den våg jag brukar väga mig på.
Tack och lov stod vikten på samma som det gjorde innan jul. :)

Nu kan jag med gott samvete käka lite i nyår också och skåla i drycker, utan att få dåligt samvete.

Håller jag mina points de andra dagarna går det urmärkt.

Planen var ju att hålla sig på samma vikt till nästa invägning som är om nästan två veckor.

sköönt.

Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Det känns så bra att du finns här/där och kan ge mig kloka råd! Det är skönt att ha någon att vända sig till<3

Det blir en stor tröst:)

2009-12-29 @ 19:44:52
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0