Bara lite kort om helgen

Fredag ägnades åt mys i soffan och räkor till midda.

Mitt magont har äntligen börjat gå över så jag slipper ta värktabletter. Det underlättade lördagen då vi åkte upp till Graninge och träffade Isas farfar.

Jag och Isa var kvar hos honom till söndagen medans sambon var på fest och firade sin födelsedag.
Toppenmysigt var det, förutom att Isa bestämt sig för att inte sova alls under nästan hela natten..

idag e jag hur slut som helst, dessutom att köra hem i snöoväder var inte direkt det roligaste man kunde göra..  menmen..

På kvällen kom farbror och kusinen från sthlm och käkade fajitas.. toppenmysigt, det blev lite kort men mycket trevligt!
Imorrn blire vägning igen, osså lite jobb..

shit det e ju jul nu. Fattar ändå inte det riktigt än. vart för mycket i skallen...  kanske kan en lugn tisdag göra det lite mer verkligt.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0