Vill träna!!!

Nu har det gått över en månad utan att kunna träna normalt. Gjorde för en tid sen illa mig liute i knäet, och har därför inte helt kunna träna som jag vill. promonader har funkat, men hur kul är det när man vill ta ut sig ordentligt, utan att få ont?
 
Senaste två veckorna har dessutom präglats av förkylningar i familjen, plus att jag har opererat in en stav i armen så jag har helt enkelt varit helt stilla. 
 
Idag hade jag hoppats på att få ta en lång promend med vagnen, det är inte hysteriskt kallt heller, men då har lilleman blivit sjuk med faber och förkylning, så vi är inne helt ändå. 
 
Jag känner hur det spritter i benen, önskar de här sjukdomsperioderna ska va över nu!!
 
 

Mitt härliga friskis & svettis gäng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0