Nyårslöftet

Precis som den här bloggen startade skulle jag behöva gå ner i vikt, helst under hundra då, varav detta namn på bloggen.. Jag har klarat det tidigare, och nu är det dags igen. Två graviditeter har satt sina spår, men nu vill jag bli smalare och mer vältränad. 
Just nu tränar jag ca tre gånger i veckan, Friskis & Svettis och ibland Body combat på golds. 
Försöker promenera med barnvagn och dylikt så ofta det går. 
 
Iallafall så har jag lyckas gå ner alla gravidkilon från min sista graviditet, plus nästan tio till så jag är på god väg. 
Nu har jag hamnat på 114 kg, vilken jag legat på under jul och nyår, trots svullande, men tack och lov tränande... 
 
Så, mitt nyårslöfte blir helt enkelt att komma under hundra innan 2013 är slut. Det ska jag väl klara tycker jag... ;) 
 
Till min hjälp har jag viktväktarna, men kanske kommer testa nått nytt under året också. 
Träningen har jag ju, och jag siktar på två delmål, att springa vårruset och tjejmilen detta år.. :)
 
Följ min väg igen, jag ska försöka blogga om detta så mycket jag hinner, men som sagt det e inte lätt med två busungar kan jag säga... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lisette

det är ju jättebra!!! jag har också vårruset och tjejmilen som mål:) tycker vi kan springa ihop!

2013-01-04 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0