cravings

Nu har mina så kallade cravings dykt upp. Det är inte så att jag MÅSTE ha nått direkt, men det finns saker jag tänker på som är extra goda just nu..

Häromdagen kom jag tex på att päronnsoda är supergott, likaväl päronsaft, päronjuice.. inte själva päronet i sig, utan den där essensen av päron.

Annars gillar jag goda ting som kladdkaka, men spetsade denna med apelsin idag... muummmma Apelsin är en underskattad frukt. Tyvärr tror jag det är skalet som man inte orkar med helt enkelt, och så blir det kladdigt när man skalar.

En annan grej som e gott är äpplen, helst royal gala... såå god!!

Konstigt nog är mina vanliga favoriter så som glass och mackor, inte lika eftertraktat.. heller inte kvällsfika i sig, annars blir jag alltid hungrig på kvällen. Inte nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0