Mysardag, snörveldag...

Jag är förkyld. 
Jaja, det gör faktiskt ingenting. Har inte planerat nått speciellt äfortutom att slappa och vila inför hösten. Är föräldraledig idag för beben i magen. Väldigt skönt faktiskt att få lite egen tid på detta vis. Man är ju inte bortskämd med sån tid direkt. 
Jag är iförsig bra sugen på att logga in och kolla jobbdatorn, men tror jag ska tvinga mig att låta bli, och göra det imorgon istället. 
 
Istället passar jag på att kolla på tjejiga serier på tvn, plöjer diverse magasin och slösurfar. Självklart har jag myskatten som sällskap, självklart ligger han i sin puff och slappar, där han nästan alltid är när jag är hemma.
 
Kanonkulan, som Morgan kallar den. Blir bara större och hårdare för varje dag. 


Antar myser i sin favoritpuff... ibland säger han nått och sen somnar han om igen.. myskatten..
 
Apelsinchock... det är det definitivt idag, jag behöver vitaminer!!!

Tjejiga tidningar.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0