Höstpromenader

Foglossningar, förkylning och illamående har stoppat mitt motionerande totalt under denna graviditet. Men jag planerar för fullt hur jag ska komma igång igen i höst när bebisen väl kommit ut. 
 
Eftersom man inte kan storträna i början tänkte jag att barnvagnspromonader får vara första träningen, Isa ska ju ändå till förskolan så då kan man ju lika gärna gå dit minst en gång per dag, Det tar ju en halvtimme dit, vilket blir en timmes promenad fram och tillbaka. 
 
Därför har jag redan nu börjat förbereda mig, jag behöver riktigt sköna skor. Annars blir det ju inte av. 
Hittade ett par riktigt sköna och ganska coola dessutom häromdagen till hyffsat nedsatt pris. 
Salomon XA Pro 3D Ultra.
 
Ser massor fram emot att få bege sig ut i höstlöven med dessa på!!
 
 
 
Isa får stå på en bräda på vagnen om hon inte orkar gå hela vägen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0