Gottepåse

Ibland måste man få unna sig själv nått fint, speciellt när man är höggravid och känner sig allmänt ful. 
 
Jag hittade massa fina saker som Gina Tricot nyligen släppt, och beställde en hel del. Upptäckte dessutom bara nån dag efter jag ropat hem de fina sakerna i rätt storlekar dessutom att alla plagg var slutsålda, bara timmar efter jag gjort min beställning. Puh... inte ofta man hinner med i sånna svängar, så jag hade tur denna gång!
 
Detta är ett smakprov av de fina sakerna.. 
 
 
 
Klänning, djurmönster. Kunde inte bestämma mig om jag ville ha den i djur mönster eller som mönstret nedan, så jag köpte båda.. Gravidmagen fick plats, men den blir nog ännu finare efter graviditeten.. 

 
 
 
Örhängen... silver och superfina. Dessa är det ända som finns kvar att köpa på Ginas hemsida... 

 

Sist men inte minst är denna fina sjal/snodd... som de väljer att kalla den. Skön kvalite och lämplig att börja med vid höstens barnvagnsvandringar... 
 
Sen inhandlade jag även några baslinnen i svart och orange, men de är inte lika spännande att titta på som dessa sker..  ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0