syltande

Idag har jag kokat sylt. Bara så ni vet...  hjortronsylt... mumma! Ikvll blir det nog vaniljglass och hjortronsylt, det e såå gott.

Annars så har jag fullt upp med jobb, de drar i mig från massa olika håll, och det e fantastiskt att ha möjligheten att kunna få så mycket jobb, men jag måste akta mig för jag har så lätt för att ta för många jobb också..

Just nu jobbar jag för sporten, familjeliv och familjeavdelningen, nöje, nyhetsdelen och diverse annat som dyker upp.

Hade tänkt börjat för webben också, men som dagt det e mycket nu.

Mår sisådär faktiskt, måste vara stressen.. ska verkligen försöka ta det lite lugnare, fast ändå göra lagomt mycket. Tyvärr får det nog bli lite bortprioritering av vänner, men jag tror de förstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0