hemmadag

Idag är isa febrig så det blev ingen uteutflykt till varken birsta eller bibblan eller nått annat ställa som vi brukar göra saker på.

Isa brukar bli väldigt rastlös av att bara vara hemma, men idag var hon lugnare, så där myspys..

Jag själv kände att jag behövde göra nått nyttigt, så jag tömde ut hela garderoben på golvet och gjorde en utrensning. Isa satt mitt i allt och grävde och ålade sig bland alla kläder. Jättakul såklart..
Det tog dock lite längre tid än vanligt, eftersom Isa gärna slet ut alla kläder som jag precis vikt och lagt in i garderoben.. menmen det gick bra till slut.

Där efter gjorde vi mellanmålssmoothies av jordgubbar, Halln och mjölk.. gottgott.. tyckte även Isa.

Ganska skön eftermiddag trots allt, tyckte även jag..



Isa myste bland kläderna innuti mammas garderob..



Isa slänger ur alla sockar i lådan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, fotot påminner mig om de jag la ut på min blogg för någon vecka sedan. Jag hade också en inkräktare i mina byrålådor under garderobsrensningen. Stackars Isa då som e sjuk! Är det tänderna tror du? Eller en förkylning? Om du ska slänga kläder så kikar jag gärna ;) Alltid kul med andras saker. Fast du kanske inte slänger iväg dem? Hör av dig imorgon så får vi se om ni ff vill komma!!

2010-04-07 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0