Gungeli gung...

Isa har fått testa att gunga i riktiga gungställningar denna vecka. Det var självklart en hit.
Helst ska man gunga högt redan nu, enligt vårt våghalsiga barn. Undra vem som kommer bli äventyrsmänniska när hon blir stor..

Iallafall så har ju hon fått supercoola pilotbrillor också, som skyddar mot starka vårsolstrålar.
Coola brillor till en cool bebis.. såklart.

Annars så e jag uppe i att planera hennes ettårsdag. Det är ju trots allt mindre än en månad kvar nu. Det ska bli storslaget med riktig kalaskänsla och balonger och serpentiner i massor. Iallafall högt upp så inte alla bebisar som e bjudna på kalaset når dem, då blir det nog ett väldigt grinigt kalas.. ;)

För att skriva om mig själv lite så har jag varit lite kass på att uppdatera min blogg ofta. Det har istället bivit ett långt inlägg så där en gång i veckan, men veckans händelser och bilder. Så även denna gång eftersom jag kommer på hur mycket jag egentligen vill berätta... men jag ska bättra mig på denna front..

Käkade mat på Hamnkrogen ikväll.. mycket gott, och mycket flott.. fett med andra ord, mycket points.. Menmen jag har ju varit förutseende med sådana kvällar, så jag går inte över min plan ändå, utan klarar det galant, utan oro och dåligt samvete. Hur underbart e inte det.. JAG HAR KONTROLL!

Var på Jonas Gardell också.. hade ganska höga förväntningar, eftersom showen fått bra kritik, och dessutom var förrra showen jag såg med honom bra. Men det var faktiskt inte så roligt som jag hoppats på. Vilket jag också skrev i min egen recension i tidningen.

Och här kommer gungeli gung bilderna...



Den första gungan vi testade var den på våran egen gård. Inte riktigt i rätt storlek, men det gick bra ändå. TYvärr var det lite svårt att se för Isa..



Isa var ju nöjd ändå, för gunga e kul..

 

Den här gungan var något bättre i storleken.
Dessutom får Isa visa upp sina coola brillor. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0