Nya tag..

Helgen blev som den blev. Jaja..

Det är aldrig för sent att starta om.

Tyvärr var detta en sådan dag när jag bara var kanontrött. Gick och la mig efter lunch, sov en och en halv timme, det gjorde Isa med, medans morgan fick komma in då och då och krama och pussa på oss och hålla om mig för jag frös massor.

Menmen tillslut bestämde jag mig för att få nått vettigt ur dagen och for till en kompis som ett gäng "glada viktnedgångare" samlas hos en gång i veckan. Ville spana in och se om detta kan vara nått för mig.. viktn edgång i grupp.. 

Det kändes iallafall mycket bra, och jag blev riktigt peppad. Ska nu börja med att skriva upp allt jag äter i en veckas tid (startar imorrn) för att sedan röna ut vart mina fällor är..  Ser redan fram emot nästa träff.

Iallafall fick jag tillräckligt mycket motivation för att gå på "det tråkigare" friskispasset denna vecka.. hade tänkt skippa och ta en promonad egentligen, men bestämde mig för att gå ändå.
Man kan ju alltid ta det lite lugnare om man e extra trött den dagen. Det är ju ändå bättre än ingenting.. ;)

Jaja.. imorrn ska jag jobba igen. Ska bli kul faktiskt. :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Härligt att du tyckte det var roligt! Alltid värt att prova även om det känns motigt. Lite skrämmande är det, man får verkligen sina ovanor på papper....

2009-11-22 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0