Natt eller dag? tis eller ons?

Just nu är jag inne i en period där jag jobbar väldigt mycket och långa pass både dagtid och nattetid. Detta har gjort att all sömnrytm blir helt upp och ned, och jag tappar ibland bort vilken dag det e..

Samtidigt är det häftigt att prova på sådana arbetstider, men det blir lite struligt ibland.

Just för kvällen har jag gjort mig klar för att göra ännu ett nattpass. Innan tänker jag åka till coop för att inhandla diverse tuggbart inför natten. Jag hade nämligen ett knepigt problem förra natten då jag var OTROLIGT godissugen och hungrig hela tiden.. Jag stod emot den natten, men denna gång tänker jag vara förberedd på det nyttiga sättet. Ska därför inhandla diverse roliga frukter, osötad nyponsoppa m.m.

Jag tänker helt enkelt klara av nätterna utan godisätande för annars kommer det bli väldigt svårt att klara av att nå min målvikt till sommarn.

Jag har fått ny pepp att klara det här nu, så jag tänker visa för mig själv att jag är mer tjurig och klarar att stå emot frestelser!!


Kommentarer
Postat av: Annika Å

Målet att komma i en fin bröllopsklänning låter spännande ;)

2011-01-07 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0