Fantastiskt danspass..

Jag kör ju på med min friskis som vanligt. Igårkväll var jag på det populära danspasset med Annika och Ulrika och det är FANTASTISKT kul. Man blir helt slut efteråt, men det är såå skön känsla.. och man formellt dansar därifrån.

Annars så har jag tagit över ansvaret för Friskis Härnösands hemsida..
Går gärna in och kolla!

http://web.friskissvettis.se/default.aspx?mid=1219

Idag har jag hemmadag, såå skönt. Isa är på förskolan, och morgan jobbar. Visserligen har jag endel ärenden, men när man väl är innanför längenhetens väggar är det tyst och lugnt. :)

Snart blir det lunch med mamma, mormor och hennes syster.. för att fira min mormors 85:års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0