sakta men säkert

så e min vikt nu. Senaste två veckorna har jag bara gått ner 0,5 kg.
Nåja.. en liten platå ska inte hindra mig.. är ju så nära att komma under hundra nu..

Denna vecka ska jag iallafall äntligen börja träna igen.. ser fram emot detta jättemycket!


Nått annat jag funderar på är att göra nått nytt i lägenheten. Just nu e jag på jagkt efter en låg, men lång byrå.. helst i gammal 50-tals stil.. söker på loppisar.

Är lite less på inredningen. Det e på tok för mycket saker. Vill ordna nån smart förvaring som inte syns. Det är för mycket prylar överallt.. menmen jag brukar vara duktig på att lösa sånt eftersom..


Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

hitta din blogg nu och ville bara säga grattis till fin viktnedgång. kämpar själv för att komma under hundra ^^. har ju ej läst din blogg så undrar hur gör du för att gå ner :)..



kram :)

2010-03-23 @ 14:52:34
Postat av: Anonym

Ah, du menar ett sideboard? I teak då? Ett sånt som jag har typ eller? De är väldigt eftertraktade nu mera och har stigit högt i pris, men har du tur så kan du komma över ett för en billig slant.Mitt har jag ärvt och är skitstolt över. Det är i ett så fint skick också, samt ett minne efter min bortgångne farmor.Kram // Cizzi

2010-03-23 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0