mycket gjort på liten tid..

I helgen då..

Det hände ganska mycket just denna helg, det började redan..

..Fredag: Föräldramidda. Trevligt var det, och lagomt, dock lite väl mycket points gick åt, min mamma tror att hon lagar med lite points, men icke.. nåväl, jag hade sparat så det gick bra ändå.

Lördag: Upp tidigt som tusan för att köa till helgens bytardag. Var där minst 20 min innan, men det var ändå lång kö. Shoppade ganska mycket kläder till Isa inför vår och sommar.. mysigt var det, men jag var effektiv och var ute ur bygnaden redan efter en halvtimma med full kasse.

Därefter var det dags för jobb.. curlingdamerna skulle hyllas. Intervju med Anette Norberg på Residentet, kändes knstigt att vara hemma hos landshövdningen, som att kliva in i nån annans vardagsrum liksom. ljusigt värre, men inte riktigt snygg inrett, kunde varit gjort snyggare med tanke på alla häftiga antika möbler.

På kvällen skulle Basse grattas på 30:års dagen, tog med mig Isa och för söderut själva, då sambon skulle jobba.. (släcka ned alla hus var det ja). Mycket trevlig fest må jag säga..

Söndag: Jag och Morgan firade 2 år idag!!  pompa och ståt va.. nja..  vi drig (idet halvkassa väsdret till trots) upp till Skule för att åka slalom. Har inte stått på slalomskidor sen ca 15 år tillbaka, så lite nervigt var det. MEN KUL!
Och det gick förvånasvärt bättre än jag trodde..
(Isa var hos mormor och morfar och badade badkar)

Sen sist men inte minst. Kören. Hade vanlig rep idag, men jag gjorde nått som vände hela min körkänsla. Har nästan alltid sjungit i stämman alt hittils i min körkarriär, men ikväll kände jag att jag inte riktigt var på rätt ställe. Visserligen hade jag känt detta tidigare också, men trott att jag helt enkelt inte gillar att sjunga längre. Men icke..
Bytte till Stämman sopran ikväll, bara för att testa, och vilken skillnad!!  jag var hemma...
Nu känns det betydligt roligare att sjunga i kör. *hihi*

ja som sagt mycket blev det..  helgens jobb finns föresten i tidningen under måndagen..

Här kommer lite bilder från Sambons och mitt 2 års firande...



I liften..




Högst uppe på toppen..




Välbehövd lunch i toppstugan, men Morgan ser lite skeptiskt ut..
ah.. vi glömde beställa kaffebröd..




Fruktstund..




Myspys på toppen.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt ni verkar ha haft det! Har du fått min bloggkommentar? Eller har du inte publicerat den bara?

// Kram Cissi

2010-03-28 @ 23:32:04
Postat av: Annika

Grattis på 2-årsdagen!

2010-03-29 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0