dagen till ända

Efter en händelsefylld dag, fast samtidigt ganska lugn har jag lyckats skriva ut två artiklar igen, och några notiser..

Inför kvällen väntar promenaden (ser fram emot denna mest) och plugg.. sen ska jag väl umgås lite med Abbe också som jag snällt får bo hos under denna vecka.

Saknar mina älsklingar massor redan, men det ska samtidigt bli skönt att sova helt ensam en natt..  om inte Abbes hund Siam får för sig att dela förstås..  ;)

Nånting jag ska göra innan jag går hemåt är att köpa en ny mus till datorn. Tycker forrtfarande det känns knepigt att fråga..

"jag vill ha en sån där mus, alltså till datorn"

man kanske ska säga råtta istället.. HAHA.

ursch såå fånigt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0