lucia och julmarknad

Det blev spontanfest under fredagskvällen.

Tjejerna träffades, kollade på idol och drack vin. Sen tog jag och en annan en sväng på bittens.. skojskoj.. men bakfylla och svår situation för mig som gärna vill äta fett i bakfyllan..

Diskuterade länge och väl hur många points en kycklingrulle egentligen e, men kände mig så osäker på hur mycket brödet innehåller så det blev istället en hembakt pizza.. alá 9 points. Helt överkomligt då jag hade sparat ganska många points till helgen..

Tyvärr blev mattider och sådant inte alls regelbundna osv, så jag var riktigt orolig inför vägningen på måndagen.

På lördagskvällen var det luciakröning i domkyrkan, jag jobbade självklart. Jättefint som alltid, men jag har så svårt att njuta när jag jobbar.. tänker mest på bildvinklar och text då.
En skön kompis följde iallafall med, så det var kul.

Söndagen bestod av massor av jobb också.. julmarknad på murberget, och sen göra ut alla jobb jag hunnit gjort.

På kvällen bestämde jag mig för att gå på det allra sista friskispasset för denna höst..

Då fick jag iallafall den mesta julstämning jag fått hittills..  När det var avspänning kom ett litet luciatåg på tre personer och sjöng fint.. då kunde jag slappna av och njuta..



Kommentarer
Postat av: Lisette

He he, men ibland har man en sån helg, men du tränade ju på söndagen, mer än vad man kan säga om mig, snart en vecka sen!

Jag mådde förhållandevis bra på lördagen men det vart allt skräpmat ändå ...



tycker du är duktig, du faller inte för frestelsen med godis å chips.

2009-12-14 @ 19:43:00
Postat av: Karin

Ja visst var det fint, det lilla lussetåget.=) Hoppas allt e bra med er trots sjukdomar. Här är det mycket på g, slutspurt med betygsättning och annat. Hoppas vi hinner att ses något innan jul! Kram kram

2009-12-18 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0