En månad kvar, sen flytt!

Nytt län, ny stad, ny lägenhet...

Spännande saker kommer upp inom bara en månad!!

Vi ska lämna radhuset i småstaden och flytta till en större (lagom) stad till lägenhet igen.
En total vitmåld lägenhet med nyrenoverade badrum, varsitt rum till varje barn och en härlig balkong med utgång från vårat sovrum i söderläge! Ser mycket fram emot detta..

Efter att ha varit mörk och svart i min ungdom älskar jag nu ljuset och pasteller... turkos och rosa är favoriterna och tillsammans med vitt, svart och grått blir det kanon i min inredningsvärld.

Detta inlägg inspirrerar mig mycket...

http://sofiasinredning.blogg.se/2013/may/58-m2-pa-godhemsgatan-2.html

Planlösningen:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0