Bättre..

Idag mår jag bättre.
Var igår kväll på friskis danspass. Underbara pass som Ullis och Petra gjort! Så kul och bra musik!
Dessutom funkade knäet bättre trots att jag inser att det är två liggament som är skadade, men jag kunde fortfarande göra vändningar och lite studsande utan att har förskräckligt ont efteråt. Skönt! Åt rätt håll med andra ord.

Just nu har jag fortfarande mycket städning kvar att göra, men det känns överkomligt. Osså har vi fått två som är bokade på visning.. också skönt. Kolla länk nedan!

http://bostad.lansfast.se/Beskrivning.aspx?GUID=44HAMIMI69TGFH6D&typ=CMVilla&from=hemsidan

Plus att sambon ska ner på intervju i Gävle.. också skönt..

jaja, i helgen blir det MASSOR av vila i Graninge, mellotittande, och längdskidåkning. Ser fram emot detta!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade en härlig helg!!

2013-03-12 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0