dag 2, sooova

Idag var det extra svårt att kliva upp. Jag sov ganska dåligt under själva natten, men såklart som bäst under morgontimmarna. Masade mig upp halv nio iallafall för att hinna med nån frukost innan matsalen stängde.
Sen bar det av tillbaka till rummet och rakt ned i säng igen.
Nästa gång jag öppnade ögonen hade klockan blivit 11:38, vilket innebar 20 min till lunch.. great, jag som just ätit frukost kändes det som.
Nåja, efter lite varm mat i magen, cornsås och spagetti, änvände jag upp mitt sista snabbkaffe på rummet och läste lite. Vaknade iallafall till tillräckligt för att gå ut på en 5 km prommenad.. vilket underbart väder det var!!
Man känner sig ganska konstig här uppe tycker jag, blir så avslappnad att jag bllir toktrött.. det är så skönt att bara vara själv, läsa böcker och slippa prata med folk..
Försöker iallafall det sistnämda. Jag menar, jag är ju en social tjej, men ibland är det bara så himla skönt att vara helt tyst... tyvärr är ju medelåldern på deltagarna här uppe kring 60, vilket innebär tjattriga tanter.
Inget emot dem egentligen, men har ingen större lust att babbla med dem just nu, utan vill hellre vara själv i mina egna tankar.
Tankar ja... har faktiskt inte så många.. det har liksom tagit slut.. man e i nuet kanske... det e ju bra för då laddar man massa energi inför det som komma skall..
Saknar iallafall min sambo och Isa, fick prata med henne idag och det var helt underbart! Ser fram emot torsdag när de kommer hit och hämtar mig.. då ska vi passa på att bada lite i bassängen här.. myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0