sjukstuga och modo

Känns som alla inlägg jag skriver nu handlar om stress eller haldant mående. Tyvärr är det ett av de övervägande sakerna just nu, vilket är skittråkigt.
Kan iallafall berätta att i helgen ska jag åka på första modomatchen för i år med kära kollegor. Det ska bli grymt!
Isa och jag ska på kalas också, som tur e har hon blivit frisk efter en hel vecka med feber. Nu har sambon tagit över den saken och ligger och fryser i soffan hela dagarna.
Mitt jobb ligger över mig som attans och har mycket att göra hela tiden.. önskar mig tid för familjedagar just nu, och att göra klart i huset.. känns som det aldrig blir av. Trivs inte alls här nu... vill få ordning!!!!
jaja... detta var lite av det som finns i mitt huvud just nu... ;)
Återk med mera snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0