shopping- och jobbdagar i sthlm

Har varit tre dagar i sthlm för att jobba två, och shoppa en.
Haft fantastiska dagar med många intryck i mitt arbete, som jag utfört hos trafik stockholm. Kanon trevliga medrbetre där, och jag har fått en fantastisk överblick hur de arbetar och vad jag behöver för kunskaper för att klara mina nästkommande arbetsuppgifter..

Men, han som sagt shoppa en del ockå, och för den nyfikne kommer här en liten bildserie..
Lite örhängen, hårspänne och en härlig scarf

En 60-tals inspirerad kort klänning.. älskar fickor!

Ett linne med fuskskinnsdetaljer..

Stickad kort kjol för kyliga höstdagar..

Mer stickat, pannband, basker och halsduk..

Shoppade en del till sambon också, och en del leggins och sånt, men man behöver ju inte visa allt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0