Hösttrötthet?

Har inte orkat med bloggen så myket sista tiden. Har egentligen mycket jag kan skriva, men orkar inte bara. Undrar om jag har drabbats av lite höstdepp.

Har mycket att göra, känner mig lite stressad över det hela, och känner att jag tar på mig för mycket.
Dessutom har jag inte orkar med viktkontrollen som jag borde, vilket gjort att jag unnat mig alldeles för mycket gosaker, det har blivit lite åt trösthetsätande..

Därför känner jag mig svullen och har samlat på mig vatten i kroppen. Jag får panik när jag känner mig så och tr.ttheten blir inte bättre direkt.

Tränar gör jag ju ca två gånger i veckan och försöker gå till jobbet så ofta det går. Men ändå, va hjälper det när man stoppar i sig choklad, chips och kakor?

Just nu vet jag inte varför jag gör så, kanske en blandning av tristess och stress på samma gång. Känner att jag aldrig får tid till att få ordning i huset, och få tid till min familj.. skulle å gärna vilja ha en riktingt myskväll bara jag och sambon, och få lite kärlek..

Har så mycket ideer, kreativitet. Om nätterna ligger jag och funderar på allt sådant, och det stressar mig.
Min sambo ber mig att ta det lugnt och prioritera saker, men jag har svårt med detta. Vill ju få det gjort så jag känner lugnet innombords som jag alltid gör när det är klart.

Jag kämpar på.. tänker inte ge upp.
Älskar hösten iallafall.. färgerna och kylan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0