Ny inspiration

I skrivandet stund sitter jag i Sky City på Arlanda och väntar på nästa anslutning mot midlanda och hem.

Har varit i Kristianstad för möten och presentation. Tanken är att efter nyår kommer jag förmodligen börja med lite nya arbetsuppgifter och därför börja sammarbetet mer nationellt, fast på ett regionalt plan med de olika länen i landet.. ganska invecklat va?!

Tänker iallafall inte nämna helt och hållet ännu vad jag ska syssla med, eftersom detta inte är klart till 100 procent, men kanske 98 iallafall..

Under dagen har jag träffat olika berörda parter i Kristiansstad och Hässleholm, och dagen har verkligen inbringat nya inspiration inför kommande uppgifter.

Jag ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i mina nya uppgifter med stor spänning och förväntan.
Fantastiskt år det har varit hittils och det känns bara som det kan bli bättre!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0