Mitt liv

Det finns fantastiska stunder i livet då man inser hur fantastiskt bra man har det. Som igår..
När jag klev in i trappuppgången hemma kände jag direkt lukten av mat och kryddor, en sådan hemtrevlig doft som man blir alldeles varm av i kroppen, speciellt när man precis klivit av sig tolvtimmarspass på jobbet.
I dörren möts jag av en tokglad liten tjej iklädd endast blöjja som skriker "MAMMMMMA", och kastar sig i famnen på mig och ger mig massa snoriga pussar.
Morgan har lagat fläskfilé och gjort en tokgod sallad med bea-sås till, supergott! Sen sätter jag igång och förbereder maten för dagen efter medans Isa och Morgan hamnar i duschen efter allt middagskladd. Det dröjer inte länge förren vi sitter alla tre familjemedlemmar trångt på duschgolvet och roar oss med att fylla en hink och hälla ut den över varandra..
Sån vanlig lördagskväll, eller vardagskväll för den delen, när den är som bäst. Det är riktigt familjemys när det är som bäst!
Jag älskar min dotter och min sambo (ja han har flyttat in igen), och jag längtar så tills vi flyttar in i vårt nya hus, skaffar katt, funderar på fler barn, renoverar.. med massor mer som man gör när man är en familj!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Så underbart härligt!

2011-05-29 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0